تصویر لودر

🔰 پیام دعوت ریاست دانشکده به مناسبت روز جهانی قدس

دکتر ایرج صالحی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد پیام دعوتی را به مناسبت روز قدس صادر نمود.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، متن پیام به شرح ذیل است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی):

“ما ایمان داریم که اسلام سرانجام فلسطین را نجات داده و قدس عزیز را از دست متجاوزین پس خواهد گرفت”

یوم الله روز قدس، تجلی پایداری، عدالتخواهی و انسجام جهان اسلام است.روز حیات مجدد اسلام و روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی و جرثومه فساد و فتنه انگیزی در منطقه، نماد صف آرایی حق در مقابل باطل و مظهر ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر صهیونیسم جهانی است.

زنده نگه داشتن روز قدس، این یادگار ارزشمند و ابتکار معجزه گون بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یک تکلیف دینی است که به فرموده حضرت امام باید به همه ابرقدرت ها هشدار داد که باید دست خود را از روی فلسطین بردارند و سرجای خود بنشینند.

بی تردید حضور پرشور آحاد مردم مؤمن، فهیم و انقلابی در راهپیمایی روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین خواهد بود و با خنثی سازی توطئه‌ها، تفرقه و اختلاف افکنی بین مسلمانان، آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست را محقق می‌سازد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از همه اساتید، کارکنان و دانشجویان فرهیخته و انقلابی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دعوت می‌نمایم که با الهام از آموزه‌های ماندگار حضرت امام(ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری در مراسم راهپیمایی و دشمن شکن روز قدس حضور یابند.

دکتر ایرج صالحی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading

فهرست