تصویر لودر

🔰 آغاز فرایند اعطای معرفی نامه‌های دریافت تسهیلات قرض الحسنه بیماران خاص، زوجین نابارور و بیماران سرطانی

♻️ فرایند اعطای معرفی نامه‌های دریافت تسهیلات قرض الحسنه بیماران خاص زوجین نابارور و بیماران سرطانی شهرستان اسدآباد طی مراسمی در سالن جلسات ستاد دانشکده آغاز شد.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، این مراسم با حضور حاج کیومرث سرمدی نماینده مردم شریف شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسینعلی شرکایی فرماندار شهرستان، دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد و معاونین دانشکده و همچنین تعدادی از گروه هدف این تسهیلات برگزار گردید.

🔺 با عنایت به ابلاغ سهمیه مبلغ ۲۳۴ میلیارد ریال برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران خاص و صعب العلاج و زوجین نابارور تحت درمان و بیماران مبتلا به سرطان تحت درمان، با پیگیری‌های انجام شده توسط معاونت درمان و مسئولین دانشکده و با هماهنگی دانشکده با وزارت متبوع و مدیریت شعب بانک ملت به عنوان بانک عامل؛ ۱۰۰ درصد مبلغ فوق جذب و مقرر شد که در قالب تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه به این بیماران پرداخت گردد.

🔹 مدت بازپرداخت تسهیلات فوق، ۵ ساله بوده و با دریافت معرفی نامه از معاونت درمان مراحل پرداخت آن توسط بانک ملت آغاز خواهد شد.

💠 قابل ذکر اینکه فرآیند اعطای تسهیلات به بیماران خاص از سال ۱۳۹۹ آغاز شده از که مبلغ و تسهیلات هر سال به شرح ذیل بوده است و امسال با تلاش مسئولین دانشکده، رشدی در حدود ۲۴ برابری داشته است.

🔺 سال ۱۳۹۹ مبلغ سهمیه شهرستان ۴۳۳ میلیون تومان بوده است که این رقم در سال ۱۴۰۰ به میزان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون رشد کرد و در سال ۱۴۰۱ این مبلغ با رشد چشمگیر حدود ۲۴ برابری به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading

فهرست