تصویر لودر

🔰 جلسه آموزشی و حساس سازی در راستای ازدواج آسان و فرزندآوری

♻️ جلسه آموزشی و حساس سازی در راستای ازدواج آسان و فرزندآوری جهت کارکنان مجرد و تک فرزند و بی فرزند معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با تدریس امام جمعه محترم و معزز شهرستان اسدآباد در دفتر ایشان به همت گروه جوانی جمعیت و سلامت خانواده برگزار گردید.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، در این نشست صمیمی، مزایای ازدواج بهنگام و آسان و فرزندآوری و خانواده پرجمعیت و آسیب‌های تک فرزندی و پاسخ به سؤالات و چالش‌های ذهنی مدعوین توسط امام جمعه محترم از وجوه معنوی و دیدگاه دین مبین اسلام صورت گرفت.

🔹 امام جمعه محترم شهرستان حاج آقا موحدی با بیان اینکه افزایش جمعیت و همچنین افزایش نرخ باروری با اقناع باید اولویت قرار گیرد، از مسئولان بهداشت خواست تا موضوع جوانی جمعیت و فرهنگ‌سازی در این زمینه را به جد پیگیری کنند.

🔹 وی بر لزوم تغییر نگرش و باور مبتنی بر فرزند کمتر زندگی بهتر و رفاه بیشتر تأکید داشت و افزود؛ برنامه‌های فرهنگ سازی عمومی باید در شهرستان انجام شده و همکاران عرصه بهداشت و درمان باید از خودشان شروع کنند.

🔹 ایشان اضافه کردند: فرهنگ‌سازی در زمینه فرزندآوری با اهتمام ویژه همه سازمان‌های متولی پیگیری شود و خداوند رحمان تضمین کرده که روزی‌رسان همه موجودات است و این موضوع در قرآن نیز در آیاتی مورد تأکید قرار گرفته است.

Loading

فهرست