تصویر لودر

پیام تبریک مشترک ریاست و اعضای هیئت رئیسه دانشکده به مناسبت هفته سلامت

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

❇️سلامت، امروزه نه تنها ابعاد مختلف فردی و اجتماعی را در بر می‌گیرد بلکه با توجه به اهمیت نقش خانواده و برجسته بودن آن به خصوص در سال های اخیر و با تاکید بر حفظ جمعیت جوان تبدیل به یک اصل برای میهن عزیز اسلامی ایران شده است، از این رو شعار هفته سلامت در سال جاری “سلامت برای همه با پزشکی خانواده” تعیین شده تا در کنار تشویق خانواده ها و آحاد جامعه به فرزندآوری، سلامت افراد یک خانواده به ویژه کودکان و جوانان به طور ویژه مد نظر قرار گرفته و برجسته تر شود.

✳️بی شک یکی از دغدغه های هر خانواده ای در مواجهه با بیماری هر یک از اعضا، یافتن راهی مطمین و طریق درست برای کسب دوباره نعمت سلامتی است که این مهم با ارتقا خدمات پزشکی خانواده و ترویج آن، می تواند تحقق یافته و سبب اطمینان خاطر خانواده ها و دور بودن از مشغله های فکری دیگر در هنگام بیماری شود که فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز همین بوده است.

✳️امروز که در جای جای حوزه تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی، خیران و نیک اندیشان با همت والای خود به کمک نهاد سلامت آمده تا رنجی کم کنند، شایسته است با اجرای بهترین سیاست های سلامت و برنامه ریزی های دقیق، در راستای ارایه هرچه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی بکوشیم.

✳️موضوع مهم سلامت و حفظ آن به طور قطع به یک همراهی و همکاری بین نهادی و یاریگری دستگاه های مختلف نیازمند است و جا دارد هرکس در هر ارگانی بکوشد تا نقش خود و سازمان خود را در حفظ کلیات سلامت مردم و جامعه ایفا کند و تنها این موضوع منوط به دانشگاه علوم پزشکی نباشد.

✳️مشارکت و مسئولیت پذیری همه افراد در تأمین سلامت موجب ارتقای آگاهی‌ها و سواد سلامت، بهبود کیفیت زندگی و بالندگی جامعه می‌شود و هفته سلامت فرصت مغتنمی است برای تمرین در جهت تامین سلامتی با مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای دولتی و غیر دولتی با در نظر گرفتن شعار انتخابی مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۲ که از این رو در عناوین روزشمار هفته سلامت امسال نیز، «جامعه سالم و رشد تولید» مورد تأکید قرار گرفته است.

هفته سلامت را به‌تمامی تلاشگران این حوزه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، پیروزی، سلامتی و موفقیت روزافزون همه کارکنان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستاریم.

 

سرکار خانم دکتر الهه عزتی (ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد)

جناب آقای مهندس صادق نجفی فاتح ( معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی)

جناب آقای دکتر بابک صفرزاده (معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت)

جناب آقای دکتر مجید براتی (معاونت آموزشی، تحقیقات و امور دانشجویی)

جناب آقای دکتر حامد صفاری ( معاونت درمان)

جناب آقای دکتر رسول اسدی منش (مدیریت غذا و دارو)

جناب آقای بهمن اشرفیان (رئیس اداره حوادث و فوریت های پیش بیمارستانی)

Loading

فهرست