تصویر لودر

برگزاری نشست خبری ریاست و اعضای هئیت رئیسه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اصحاب رسانه ، خبرنگاران و کارکنان شاغل در حوزه روابط عمومی دانشکده به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت ماه و روز روابط عمومی و ارتباطات

نشست خبری ریاست و اعضای هئیت رئیسه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اصحاب رسانه ، خبرنگاران شهرستان و کارکنان شاغل در حوزه روابط عمومی دانشکده برگزار شد.

دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی ، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت ، معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی ، مدیر غذا و دارو ، مسئول روابط عمومی ، مدیران ستادی و کارشناسان روابط عمومی شاغل در حوزه های مختلف دانشکده در این نشست به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

دکتر عزتی در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به اعضای حاضر در جلسه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

در ادامه دکتر صفرزاده معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت دانشکده گزارشی از عملکرد حوزه بهداشت و همچنین برنامه‌های برگزاری هفته‌های؛ سلامت، ملی جمعیت و فشارخون را اعلام نمود.

دکتر براتی معاون آموزش ، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده نیز گزارش عملکرد در حوزه آموزش از جمله سند آمایش در خصوص افزایش رشته‌های کارشناسی پیوسته فوریت‌های پزشکی، کارشناسی مامایی ، کارشناسی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ، کارشناسی بهداشت مدارس ، کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت و کارشناسی ارشد پرستاری گرایش داخلی – جراحی را اعلام نمود.

تهیه مولاژ و تجهیز کتابخانه مرکزی و نیز آماده سازی دپارتمان آموزشی بیمارستان حضرت قائم(عج) از دیگر اقدامات این حوزه می‌باشد.

ما در تولید مقاله رشد ۵۰ درصدی داشته ایم و در رنکینگ دانشکده‌های کلان منطقه، این مسئله کمک شایانی کرده است.

ایشان از فارغ التحصیلی ۵۲ دانشجوی پرستاری و ۲۳ دانشجوی بهداشت سلامت از این دانشکده در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: بخش زیادی از این دانشجویان فارغ التحصیل نیروهای بومی شهرستان بوده که فارغ التحصیلی این تعداد دانشجو به توسعه خدمات درمانی در کلان منطقه کمک خواهد کرد

در حوزه‌های فرهنگی و دانشجویی اقداماتی از قبیل؛ اعطای وام‌های کمک تحصیلی، وام‌های دانشجویی با صد درصد پرداخت به دانشجویان متقاضی و همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله؛ مراسم جشن روز دختر و برگزاری اردوی دختران دانشجو به قم و جمکران و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب صورت گرفته است.

برگزاری سیزده اردوی جهادی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون و تشکیل شورای فرهنگی بیمارستان از جمله اقدامات دیگر این معاونت می‌باشد.

همچنین در این جلسه دکتر اسدی منش مدیر غذا وداروی دانشکده با افزایش بازدید‌ها و بازدیدهای روزانه از داروخانه‌های سطح شهر با برتر شدن در امر اطلاع رسانی به مراجعین در حوزه روابط عمومی این مدیریت، عملکرد خود را عنوان کرد.

در ادامه این مراسم معاونت درمان دانشکده نیز از حضور ۳۰ پزشک متخصص و ۱۰ پزشک عمومی در تمامی تخصص‌های اصلی در اسدآباد به غیر از جراحی مغز و اعصاب که در آینده نزدیک نیز در جذب این متخصص اقدامات لازم صورت خواهد گرفت و همچنین در جذب فوق تخصص با وجود دستگاه‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی در بیمارستان و تهیه دستگاه ماموگرافی با حمایت های جناب آقای سرمدی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری مسئولین دانشکده، از اقدامات معاونت درمان بیان شد.

در ادامه با اشاره به اینکه تزریقات و داروخانه بیمارستان قائم(عج) شهرستان با تعرفه دولتی به بخش خصوصی واگذار شده است، بیان کرد: ارائه خدمات MRI بیمارستان قائم(عج) شهرستان از ماهیانه ۶۰۰ مورد به ماهیانه ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ مورد افزایش داشته که ۴۰ درصد مراجعات آن بیماران غیربومی هستند.

مهندس صادق نجفی فاتح معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده نیز با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه دانشکده پرستاری اسدآباد تصریح کرد: پیمانکار قبلی این پروژه بالاخره پس از یک‌سال پیگیری خلع ید شده و در حال حاضر پیمانکار جدید برای ادامه روند عملیات اجرایی در این پروژه فعال است و در سال جاری دانشکده پرستاری شهرستان اسدآباد به بهره برداری خواهد رسید.

ایشان از فعال بودن همزمان ۳۸ پروژه در حوزه بهداشت از جمله، توسعه اتاق عمل، احداث مرکز ناباروری، اتمام پروژه پایگاه جاده‌ای اورژانس پیرملو، پیشرفت ۷۰ درصدی دانشکده پرستاری و همچنین پیشرفت ۱۰ درصدی پروژه بزرگ ساخت دومین بیمارستان شهرستان اسدآباد با ۱۲۸ تختخواب با حمایت مستمر و مجدانه جناب آقای سرمدی نماینده ساعی مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

در پایان جلسه نیز با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از اصحاب رسانه ، خبرنگاران و کارکنان شاغل در حوزه روابط عمومی دانشکده، تجلیل به عمل آمد.

Loading

فهرست