تصویر لودر
جلسه تجلیل از روابط عمومی های دستگاه های شهرستان اسدآباد به ریاست دکتر حسین علی شرکائی فرماندار اسدآباد و با حضور جلال زارع معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسدآباد برگزار شد .
دکترشرکائی فرماندار اسدآباد در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد شهدا و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان وتبریک برتر شدن روابط عمومی فرمانداری در بین دستگاه های اجرائی استان گفت :
روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی میان مردم و نهادها ،از حیاتی ترین و ضروری ترین بخش سازمان ها به شمار می رود و نقش اساسی در توسعه کشورها ایفا می کند.
 بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش شما «راویان پیشرفت» به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.
 اینجانب اعتقاد راسخ دارم در فضای کنونی که جنگ رسانه‌ای در عرصه ارتباطات اجتماعی نقشی تعیین کننده دارد، تلاش هنرمندانه و متعهدانه شما «راویان پیشرفت»  برای انعکاس درست، دقیق و به موقع فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر خدمت به مردم، بسیار برجسته و اثرگذار است.
همچنین در پایان جلسه از مسؤلین روابط عمومی ادارات و جناب آقای مهندس نجفی، مسئول روابط عمومی دانشکده تجلیل و قدردانی بعمل آمد

Loading

فهرست