تصویر لودر

پیام تبریک معاون توسعه دانشکده به مناسبت ولادت  امام رضا (ع)

 

 

مهندس صادق نجفی فاتح، معاون توسعه مدیریت،منابع وبرنامه ریزی دانشکده،طی پیامی ولادت با سعادت خورشید هشتم امامت، حضرت شمس الشموس، امام علی بن موسی الرضا (ع) تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه: متن پیام تبریک مهندس نجفی فاتح به شرح زیر است:

الســــلام ای حضرت سلطان عشق    یا علی موسی الرضا ای جان عشق
الســــلام ای بهر عاشق سرنوشت    الســـــلام ای تربتت باغ بهشت

حمد و سپاس به جای می آوریم خداوند عزوجل را به موجب اینکه خاک میهن مان قرن هاست به میزبانی وجود ملکوتی امام غریب، امام مهربانی ها، امام رضا (ع) مفتخر شده است، بارگاهی که پناه قلب های بی پناه است و چه خرم روزی است سالروز ولادت باشکوه علی ابن موسی الرضا (ع) و چه عیدی مبارک تر از این عید برای ما ایرانیان.

خراسان در شب میلاد تو، عزیزترین جای عالم است. مشهد، چراغانی عاشقانه ای است که نور پرفروغش تمام زمین را روشن کرده است. مشهد، ضریح چهارگوشه ای است که در هر گوشه خویش مهربانی خدا را دارد و استجابت بی‌دریغ. عشق، پنجره فولادت را معنا مى كند و دل به زيارت تو اوج مى گيرد. اى ضريح سراسر نور! این عید عاشقانه را تو بی شک، با اجابت تمام حاجت ها عاشقانه تر می کنى.

اینجانب ضمن تبریک این ایام فرخنده، مبارک و نورانی محضر تمام دوستداران و عاشقان این امام همام و به ویژه همکاران ارجمندخوددردانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

📆۱۰خرداد۱۴۰۲

مهندس صادق نجفی فاتح
معاون توسعه مدیریت ،منابع وبرنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading

فهرست