تصویر لودر

🔰 پیام ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

♻️ دکتر ایرج صالحی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با ارسال پیامی، سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد را به تلاشگران حوزه سلامت و مدافعین ایثارگر سلامت شهرستان اسدآباد تسلیت گفت.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امام على عليه ‏السلام؛

إذا ماتَ العالِمُ ثُلِمَ فِي الإسلامِ ثُلمَةٌ لايَسُدُّها شَيءٌ إلى يَومِ القِيامَةِ؛

با مرگ هر دانشمند، چنان رخنه‌‏اى در اسلام پديد مى ‌آيد كه تا روز قيامت هيچ چيز آن را فرو نمى‌‏پوشد.

المحاسن : ج ۱، ص ۳۶۴

سالها می‌گذرد، حادثه‌ها می‌آید
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

۱۴ خرداد، سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد را گرامی می‌داریم.

امام‌ خمينی(ره)، يك‌ حقيقت‌ هميشه‌ زنده‌ است‌. نام‌ او پرچم‌ اين‌ انقلاب‌ و راه‌ او راه‌ اين‌ انقلاب‌ و اهداف‌ او اهداف‌ اين‌ انقلاب‌ است‌.

اُمت‌ِ امام(ره)‌، كه‌ از سرچشمه‌ فياض‌ آن‌ پیرِ فرزانه،‌ سيراب‌ شده‌ و عزت‌ و كرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن‌ وجود وارسته جسته‌اند، اكنون‌ شاهد آنند كه‌ ملت‌های‌ ديگر، حتی ملت‌هايی غيرمسلمان‌، نسخه‌ تعاليم‌ انقلابی‌ آن‌ قائد عظيم‌ را مايه‌ نجات‌ خود دانسته‌ و آزادی‌ و عزت‌ خويش‌ را در آن‌ يافته‌اند.

چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، از اهمیّت فراوانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و در تاریخ جاودانه مانده است.

حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری بی‌نظیر خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.
و همچنین یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سر آغاز تحقق اراده‌ مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمر نشستن اراده‌ ملت بزرگ ایران است و این قیام، نقطه‌ عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ بیداد در کشور شد.

بدینوسیله ضمن تسلیت ۱۴ خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، امید است با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری دامت برکاته، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نمائیم.

دکتر ایرج صالحی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading

فهرست