تصویر لودر

 🔰‍ پیام ریاست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به مناسبت روز داروساز

♻️ دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با ارسال پیامی، روز داروساز را به پرسنل خدوم مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد و داروسازان گرانقدر تبریک گفت.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

و َنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا

تلاش جامعه داروسازی در عرصه‌های تأمین و تدارک دارو، توسعه این صنعت و گسترش آموزش و پژوهش در حوزه علوم دارویی را ارج می‌نهیم که دستان توانمند داروسازان به مدد تأییدات پروردگار و هم پای مجموعه پزشکی حامی بیمارانی است که به نیت شفای الهی چشم امید به همت بلند این یاوران عرصه خدمت دوخته‌اند.

خرسندیم که اهتمام روز افزون به ارائه بهتر خدمات دارویی به بیماران و در کنار آن ها سرعت بخشیدن به دستیابی به اهداف مقدس نظام سلامت و کسب مرجعیت علمی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که همکاران پر تلاش این حوزه در دستیابی به آن‌ها، جهادگرانه گام بر می‌دارند.

پنجم شهريورماه که به مناسبت زاد روز حکیم فرزانه محمد زکریای رازی شيميدان، طبيب، داروشناس و داروساز بزرگ ايرانی روز «داروساز» نام گرفته است را به تمامی همکاران داروساز شاغل در دانشکده و شهرستان اسدآباد تبریک می‌گویم و از زحمات و تلاش شبانه روزی شما در راستای تدابیر هوشمندانه در تأمین به موقع دارو و ملزومات حفاظت فردی در ایام کرونا تشکر ویژه می‌نمایم.

بدون شک این پیشینه پرافتخار بیانگر توانمندی بی نظیر دانشمندان این خطه در تولید علم و توسعه پژوهش می‌باشد و در اين مجال از تلاش‌های سازنده شما عزیزان در حوزه سلامت و پژوهش قدردانی نموده و صمیمانه توفیق جامعه ارجمند داروسازی شهرستان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading

فهرست