تصویر لودر

🔰 پیام ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به مناسبت روز ملی اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پیش بیمارستانی

♻️ به گزارش وبدا-اسدآباد، دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد طی پيامی، فرا رسيدن ۲۶ شهريور روز ملی اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پیش بیمارستانی را به تلاشگران این عرصه تبريک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا” (سوره مائده آیه ۳۲)

و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است.

همکاران گرانقدر فوریت‌های پزشکی و اورژانس۱۱۵؛ موقعیت خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است که خداوند منان نصیب بندگان برگزیده خود می‌نماید و خوش به سعادت شما که این فرصت را بدست آورده‌اید.

بیست و ششم شهریور ماه سالگرد تأسیس اورژانس ۱۱۵ بهانه‌ای است جهت تکریم و تقدیر از افرادی که در تمامی ساعات شبانه روز و در سخت‌ترین شرایط با ایمان به خداوند متعال و تکیه بر توانمندی‌های علمی و عملی خود و با صبر و بردباری برای نجات جان انسان‌ها، عاشقانه و مخلصانه خدمت می‌کنند.

لذا لازم است برای ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت، همواره خود را به دانش روز، مهارت‌های فنی و اخلاق حرفه‌ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن به عنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسان‌ها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را به ارمغان آورید.

تلاش شما که با اخلاص مثال زدنی و مملو از دشواری‌های ناشی از استرس‌های کاری که به دلیل تعهد شما جهت نجات هم‌نوعان است، قابل تقدیر و تجلیل از جنس تواضع است.

همچنین خدمات ارزنده و تلاش جهادگونه شما در ایام پیاده‌روی اربعین و خدمت به زوار سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مسیرهای ورودی شهرستان و همچنین در نقطه صفر مرزی و به دور از خانواده‌های گرامیتان، غیر قابل چشم پوشی و بسی جای تشکر و تحسین را دارد.

اینجانب روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ را به همکاران سخت‌کوش و متعهّد و دانشجویان رشته فوریت‌های پیش بیمارستانی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال تداوم خدمت به جامعه و سلامت و سعادتمندی برای این عزیزان را خواستارم.

دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading

فهرست