تصویر لودر

جشن روز حسابدار

🔰‍ جشن روز حسابدار در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد برگزار شد

♻️ مراسم جشنی به منظور تجلیل از همکاران گرانقدر امور مالی دانشکده در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد برگزار گردید.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، این مراسم با حضور دکتر الهه عزتی ریاست، مهندس صادق نجفی فاتح معاون توسعه، مهندس نامجو مدیر حراست، فرهاد هادی کبیر مدیر بیمارستان، جعفر سالمی ظریف مدیر مالی، مسئولین واحدهای تابعه و کلیه کارکنان حوزه مالی برگزار شد.

🔹 دکتر عزتی رئیس دانشکده در این مراسم تجلیل ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی همکاران، تاکید نمود؛

💠 بنده به نوبه خود این روز را به همکاران زحمت‌کش و سخت‌کوش امور مالی دانشکده و واحدهای تابعه تبریک می‌گویم و هجمه کارهای مالی بر کسی پوشیده نیست و از مجموعه مالی دانشکده که با تخصص و تجربه خوب خود و با تیم بسیار خوبی که تشکیل شده است، تشکر می‌کنم.

🔹 معاون توسعه دانشکده نیز در این مراسم تصریح کرد؛

💠 زحمات شما از دید ریاست، معاونین و مدیران پوشیده نیست و تلاش و کوشش و از خودگذشتگی شما باعث شده است که دانشکده علوم پزشکی اسدآباد امروز در شرایط خوبی به سر ببرد.

🔹 مهندس نجفی فاتح با توجه به حجم کاری زیاد در این مجموعه تأکید کرد؛

💠 ما قدردان زحمات شما هستیم و فشار کاری و حجم کاری بسیار زیاد شما برای مجموعه مشهود است. حرکت ما رو به جلو است و این مدیون تلاش همه همکاران در دانشکده و علی‌الخصوص همکاران امور مالی است و این زحمات در پیشگاه خداوند متعال پوشیده نخواهد بود.

🔹 معاون توسعه در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کلیه همکاران این حوزه قدردانی نمود.

🔹 در پایان جعفر سالمی مدیر مالی دانشکده نیز از حسن توجه ریاست، معاون توسعه و مدیران به مجموعه مالی دانشکده قدردانی کرد و افزود؛

💠 حضور معاون توسعه و تبریک این روز به همکاران مالی، باعث دلگرمی کلیه همکاران شده است. کارکنان امور مالی دانشکده مانند یک تیم منسجم در حال ارائه خدمت هستند.

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading

فهرست