تصویر لودر

دومین نشست اعضای مؤسسه خیریه بیمارستانی حضرت قائم(عج) با ریاست دانشکده

🔰 ایجاد تغییر در مباحث فرهنگی در صورت ضرورت، شدنی است اما زمان‌بر می‌باشد…

♻️ به گزارش وبدا-اسدآباد، طی دومین نشست اعضای مؤسسه خیریه بیمارستانی حضرت قائم(عج) با حضور ریاست، معاون توسعه، مدیر بیمارستان، کارشناس خیرین دانشکده و سیاح بخش نماینده دادستانی شهرستان، دکتر عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد پس از گزارش عملکرد یکساله ارائه شده توسط مدیر عامل مؤسسه مذکور، اظهار داشت؛ امروزه در هر امری آموزش و آگاه‌سازی بسیار ضرورت دارد. به طوریکه تشویق و راهنمایی خیّرین به منظور ورود در امر سلامت و پشتیبانی از این موضوع در کمک و یاری رسانی به دانشکده علوم پزشکی نیز نیازمند به آموزش می‌باشد. هرچند ایجاد تغییرات در مباحث فرهنگی، زمان بر و نیازمند به تلاش‌های هرچه بیشتر می باشد.

🔹 مهندس صادق نجفی فاتح معاون توسعه مدیریت و منابع در تأیید و تکمیل صحبت‌های ریاست دانشکده، افزود؛ کلیه تشکل‌های مردمی بالأخص مؤسسه خیریه بیمارستانی می‌توانند در زمینه آموزش، ایجاد بینش نو، افزایش دانش و سواد اجتماعی افراد بالأخص در امورات خیر با تأکید بر امر سلامت، مؤثر و مفید واقع گردند.

🔹 نماینده دادستانی نیز از راه اندازی و خدمات مؤسسه خیریه بیمارستانی حضرت قائم(عج) اظهار خرسندی نمود و اظهار داشت؛ با توجه به اقدامات اخیر دادستانی در معرفی و ارجاع بیماران و خانواده‌های نیازمند به هزینه‌های دارو و درمان به مؤسسه خیریه مذکور، تمامی تلاش‌های لازم به منظور هرگونه همکاری در جهت تقویت بنیه مالی مؤسسه خیریه از طریق امکانات و بندهای قانونی ممکن، صورت خواهد گرفت.

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading

فهرست