تصویر لودر

🔰 ۵۰ پروژه عمرانی در دست اجرا در حوزه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، معاون توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ۵۰ پروژه عمرانی در دست اجرا در حوزه دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد.

💠 مهندس صادق نجفی‌فاتح پنج‌شنبه ۱۵ دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از این تعداد پروژه ۳۸ پروژه مربوط به پروژه‌های معاونت بهداشتی با اعتباری افزون بر ۵۵ میلیارد تومان، ۷ پروژه مربوط به معاونت درمان، ۳ پروژه معاونت آموزشی دانشکده و ۲ پروژه عمرانی نیز به اورژانس پیش بیمارستانی اختصاص دارد.

🔹 وی میزان اعتبار پیش‌بینی شده اختصاصی برای اجرا و احداث پروژه ملی بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی امیرالمومنین(ع) را ۳۰۰ میلیارد تومان دانست و افزود: در حال حاضر برای آغاز ساخت و احداث این پروژه پیمانکار طرح مستقر شده و موظف است؛ بیمارستان کلنگی فعلی را تخریب و اسکلت آن را براساس قرارداد طی زمانبندی ۲ ساله احداث کند.

🔹 معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای دانشکده علوم پزشکی شهرستان مصوب شد که پایگاه امداد جاده‌ای پیرملو و اتاق‌های عمل از جمله پروژه‌هایی است که در سفر ریاست جمهوری برای این طرح ها اعتبار در نظر گرفته شد.

🔹 مهندس نجفی‌فاتح با بیان اینکه برای ۳۸ واحد از املاک دانشکده که فاقد سند بودند، سند اخذ شده و مابقی املاکی که فاقد سند هستند کاداستر آنها در حال انجام است که با این اقدام به املاک خود هویت دهیم، گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای ۷ پایگاه فوریت‌های پزشکی بوده که راه اندازی پایگاه اورژانس خواهران نیز در شهرستان ضرورت دارد.

🔹 وی در ادامه از اخذ مجوز احداث ۲ خوابگاه ۱۵۰ نفره برای دانشجویان این دانشکده خبر داد و خاطرنشان کرد: ماده ۲۳ این پروژه نیز برای اختصاص ردیف بودجه‌ای انجام شده است. ضمن اینکه این دانشکده فاقد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان متاهل بوده و احداث خوابگاه متاهلی برای دانشجویان متاهل دانشکده ضرورت دارد.

🔹 مهندس صادق نجفی‌فاتح با تأکید بر اینکه برای توسعه دانشکده علوم پزشکی باید به سمت پردیس دانشگاهی برویم، اظهار کرد: در حال حاضر ساختمان ستادی دانشکده نداریم و معاونت‌های دانشکده‌ مکان مناسب ندارند و این امر به سمت پردیس شدن دانشکده را ضرورت می‌بخشد و باید به سمت ساختمان‌های ستادی برویم.

🔹 وی در ادامه از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دانشکده پرستاری این شهرستان خبر داد و افزود: در حوزه بهداشت با رایزنی انجام شده ۲۷ خانه بهداشت و مرکز در دست احداث است و ۱۱ واحد در حال تعمیرات اساسی و بهسازی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان است.

🔹 معاون توسعه دانشکده خاطرنشان کرد: دستور اختصاص اعتبار برای خرید تجهیزات CCU در حدود ۴ میلیارد تومان توسط حاج کیومرث سرمدی نماینده مردم شریف شهرستان اسدآباد در مجلس از معاون وزیر بهداشت اخذ شده که برای احداث آن اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

🔹 وی دیالیز و توسعه اتاق عمل را از جمله پروژه‌های عمرانی در دست اجرا این دانشکده دانست و گفت: در شهرستان ستاد فوریت‌ها نداشتیم که ستاد فوریت‌ها و پایگاه شماره ۲ در ۳ طبقه در زمینی با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع در روبروی ناحیه سپاه شهرستان پیش از این کلنگ زنی شده بود که ساخت آن به زودی آغاز می شود.

🔹 مهندس نجفی‌فاتح در ادامه از افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای پیرملو در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد برای اتمام در دست پیمانکار است.

🔹 وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اسدآباد، همدان، کرمانشاه ،ایلام و کردستان قطب کلان منطقه سه کشور بوده و باید اسدآباد با این شهرها برابری کند.

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading

فهرست