تصویر لودر

💠 اجلاس معاونین درمان غرب کشور در اسدآباد/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد میزبان چهارمین اجلاس معاونین درمان کلان منطقه سه آمایشی کشور

🔰 این اجلاس با سخنان دکتر الهه عزتی ریاست دانشکده آغاز گردید و در ادامه با ریاست دکتر صفاری معاون درمان دانشکده برگزاری شد.

✅ معاونین درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی؛ همدان، کرمانشاه، ایلام و کردستان در این اجلاس حضور داشتند.

💠 چهارمین اجلاس معاونین درمان کلان منطقه ۳ غرب کشور به میزبانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد برگزار گردید.

◀️ به گزارش وبدا-اسدآباد، دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ابتدای این اجلاس ضمن خیر مقدم به معاونین درمان غرب کشور، با توجه به دستور کار جلسه، مباحثی در خصوص نحوه اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع ارائه نمود و چالش‌های مربوط به اجرای این طرح و پیشنهاداتی در این خصوص بیان کرد.

🔷 در ادامه دکتر حامد صفاری معاون درمان دانشکده ضمن ارائه و تشریح دستورالعمل کشوری برنامه پزشکی خانواده، اهداف اجرای طرح و انتظارات اجرایی و اقدامات معاونت درمان، رفع موانع موجود اعم از؛ تأمین نیروی انسانی، منابع مالی و اصلاح زیر ساخت‌های نرم افزاری را در اجرای موفق این طرح حائز اهمیت برشمرد.

💠 گفتنی است؛ مباحث مربوط به ارائه خدمات سلامت نوروزی سال ۱۴۰۲ و هماهنگی هر چه بیشتر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های قطب غرب کشور جهت ارتقای کیفیت خدمات و همچنین دستورالعمل‌های مربوط به اقتصاد درمان در این نشست مطرح و پس از ارائه نظرات معاونین درمان در خصوص موضوعات فوق، برخی از پیشنهادات و مصوباتی جهت ارائه به وزارت متبوع به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

🔹 شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

Loading

فهرست