تصویر لودر

پلمپ یک واحد تولیدی غیر مجاز کره در اسدآباد

پلمپ شد

✳️ یک واحد تولیدی غیر مجاز کره در شهرستان اسدآباد پلمپ شد.

♻️ پیرو گزارشات مردمی واصله به اداره اماکن مبنی بر تولید کره تقلبی در یک منزل مسکونی خالی از سکنه و حسب دستور مقام محترم قضایی؛ از یک واحد تولیدی غیر مجاز که در شرایط بهداشتی نامطلوب اقدام به تولید کره می نمود بازدید به عمل آمد.

✳️ طی این بازدید مشترک که به همت کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی مدیریت غذا و دارو؛ کارشناس بهداشت محیط معاونت بهداشتی؛ مشاور حقوقی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد و با همراهی همکاران محترم اداره اماکن صورت گرفت؛ حدود ۲ تن کره و مواد اولیه شامل خامه صنعتی؛ روغن قنادی و آردی و کره گیاهی کشف شد.

♻️ در این بازرسی از محصول نهایی و مواد اولیه نمونه برداری صورت گرفت و نمونه ها جهت انجام آزمایش به آزمایشگاه ارسال گردید و محل مورد نظر تا اعلام نتایج آزمایشگاهی پلمپ و پرونده فرد متخلف جهت پیگیری به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

✳️ در پایان؛ مدیریت غذا و دارو اسدآباد از مردم شریف این شهرستان خواهشمند است مواد غذایی مورد نیاز خود را تنها از مراکز معتبر و دارای مجوز تهیه نموده و در صورت برخورد با موارد مشکوک با سامانه ۱۹۰ ( سامانه تلفنی ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت) تماس گرفته یا موضوع را به مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گزارش نمایند.

 

 

Loading

فهرست