تصویر لودر

 تقدیر ازمدیر وکارشناسان مجموعه حراست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

به مناسبت  گرامیداشت روز حراست دکتر عزتی رئیس دانشکده باهمراهی دکتر براتی معاون آموزش ،تحقیقات و فرهنگی دکترصفرزاده معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت مهندس نجفی رئیس دفترریاست دانشکده با حضور دردفتررئیس دانشکده صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، دکتر الهه عزتی در این نشست با تبریک روز حراست افزود: در جامعه ای مشغول به خدمت هستیم که منتسب به حضرت امام زمان(عج)، ولایت و شیعه است و این ادعا را داریم که برای ظهور امام زمان(عج) زمینه سازی می کنیم، پس باید دقت کنیم که کارها را درست انجام دهیم تا به این موضوع کمک کند.

او با اشاره به جایگاه حساس و خطیر حراست در مجموعه های سازمانی، فعالیت در این عرصه را خدمتی مقدس و موثر برشمرد و خطاب به نمایندگان مجموعه حراست دانشکده افزود: تاثیر اقدامات و فعالیت های شما در جامعه و دانشکده مشهود و معلوم است؛ افرادی که به مجموعه سلامت مراجعه می کنند از شما توقع حمایت و به شما اعتماد دارند که این حاصل اعتباری است که از سوی خداوند به شما داده شده است.

 رئیس دانشکده خدمت در حوزه حراست را دشوار و پرمسئولیت خواند و گفت: با همه دشواری ها، خدمات شما اجر معنوی فراوانی دارد و باید تلاش شود تصمیمات شما بر اساس رضایت خداوند باشد

رئیس دانشکده با تاکید بر اینکه همه ما سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و وظیفه داریم برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنیم، اضافه کرد: مجموعه حراست دانشکده دارای احترام، آبرو و عزت ویژه ای در مجموعه دانشکده است و صبر، متانت و بزرگ منشی، ویژگی بارز کارکنان این حوزه به شمار می رود.

در این نشست، مدیرحراست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد نیز گزارشی از اقدامات، فعالیت ها و شرح وظایف این مدیریت ارایه کرد.

در پایان این نشست دکتر الهه عزتی ضمن تبریک روز حراست و همکاری های خوب این واحد در راستای تحقق اهداف حراستی ،حفاظتی اززحمات ایشان وهمکاران مجموعه حراست دانشکده بااهدای لوح سپاس و شاخه گل تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

نشست گرامیداشت روز حراست، صبح امروز بیست و پنجم تیر ۱۴۰۲، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآبادبرگزار شد.

 مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست