تصویر لودر

پیام تسلیت ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشکده به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورا حسینی

دکتر الهه عزتی ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورا حسینی را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

عاشورا، مائده بزرگ روح انسان است در تداوم اعصار، تجسم اعلای وجدان بزرگ است در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان است در تجلّیگاه ایمان، تجلّی کعبه است در میقات خون.

محرم، یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و ایستادگی بر ستون ایمان و کربلا سرزمین ندای “هل من ناصر ینصرنی” به رهپویان طریق آزادگی در طول تاریخ است که عاشورا در این رسالت ماندگار وحی نورانی پیامبران را دیگربار در گوش‌های سنگین فرود آورد و بر فراز قلّه رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.

واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی که صحنه نمایش رویارویی حق علیه باطل بود حقیقتی است که همیشه در تاریخ زنده خواهد ماند و شیعیان و عاشقان سالار شهیدان با عزاداری مدیحه سرایی ارادت خود به امام خویش و انزجار از ظلم و تباهی را به جهانیان نشان میدهند.

اینجانبان فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به تمامی شیعیان و ارادتمندان آن حضرت تسلیت عرض می نماییم ، امید است با عنایت آن امام همام ، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسینی باشیم.

ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست