تصویر لودر

حضور مشاور وزیر و مدیر کل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه در شهرستان اسدآباد :





به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد: مهندس حیدری پور مدیر کل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت متبوع به همراه مهندس نظری رئیس هیات مدیره مجمع خیرین اورژانس کشور و نماینده دفتر ریاست جمهوری، مهندس میرخانی خیر بیمارستان ساز در سفر یک روزه به دعوت ریاست دانشکده ضمن حضور در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد ، در نشستی با حضور مسئولین شهرستان و دانشکده با دکتر شرکایی فرماندار، مهندس دالوند شهردار، دکتر عزتی رئیس دانشکده، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی و سایر اعضاء هیات مدیره و خیرین شهرستان در حوزه سلامت روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در دفتر ریاست دانشکده دیدار و گفتگو نمودند.

در ابتدای این جلسه دکتر عزتی ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به مهمانان و اعضای حاضر در این نشست ، گزارش مبسوطی از وضعیت شهرستان و دانشکده و اقدامات انجام شده در قسمت پروژه های عمرانی نیمه تمام و در حال ساخت دانشکده را ارائه نمودند و از همکاری خیرین سلامت شهرستان در کمک به توسعه زیر ساخت ها و نیازمندی های دانشکده تقدیر و تشکر نمودند.
❇️ ایشان افزود، خیرین حوزه سلامت یاری گر ما در بخش سلامت شهرستان هستند و تمایلات ویژه ای برای ظرفیت سازی در این عرصه را دارند و باید با همکاری هم با استفاده از این ظرفیت ها، نیازمندی های حوزه سلامت شهرستان را مرتفع نمائیم.
🔷در ادامه این نشست دکتر الهه عزتی، ضمن اشاره به پیشرفت های موجود در این شهرستان افزود:همچنان موانع و مشکلاتی در راستای فراهم سازی و مساعد نمودن شرایط جهت پیشبرد برنامه ها و اهداف حوزه سلامت وجود دارد که رفع این موانع علاوه بر توجه دولت ، به حضور خیرین حقیقی و حقوقی شهرستانی ، استانی و کشوری نیاز دارد .
✳️در ادامه این نشست فاطمه قبادی کارشناس امور سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشکده، گزارش کاملی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته توسط خیرین سلامت شهرستان را ارائه و اذعان داشت: کمک های صورت گرفته توسط مجمع خیرین سلامت شهرستان قابل تقدیر و ستودنی است.
♦️در ادامه این نشست مهندس حیدری پور ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای ریاست، و مجموعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در خصوص فعالیت های صورت گرفته در واحد عمران بر ساماندهی و پیگیری پیشرفت پروژه های در دست ساخت بخش سلامت شهرستان تاکید و اضافه کرد باید افراد جدیدی که تمایل به فعالیت در کارهای خیرخواهانه دارند را در قالب های مختلف استفاده و جذب نمائیم و افراد جدیدی در این عرصه ورود کنند.

🔷وی افزود: حوزه سلامت از مهم ترین عرصه هایی است که تعالی و بالندگی آن بدون همفکری و همکاری های درون و برون سازمانی میسر نخواهد شد. حیدری پور در توضیح بیشتر اشاره کرد هرچند اهمیت حضور خیرین در عرصه سلامت برکسی پوشیده نیست ، شناخت ظرفیت های محیطی با هدف استفاده از آن در زمینه پیشرفتهای عرصه سلامت و همچنین حضور و همکاری سایر مسئولین خارج از سازمان در این میان مهم و قابل توجه می باشد .

🔵 در پایان این نشست از خیرین عرصه سلامت شهرستان توسط مدیر کل امور خیرین وزارت متبوع و ریاست دانشکده با اهدای لوح تجلیل بعمل آمد .

🔷گفتنی است در پایان این برنامه ، بازدیدی از پروژه در حال ساخت دانشکده پرستاری بعمل آمد و بر اساس گزارشی که از روند ساخت، تکمیل، و تجهیز و میزان پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه مذکور که توسط کارشناسان مربوطه ارائه شد در نهایت مسئولین وزارت متبوع ، قول مساعد در خصوص معرفی خیرین کشوری و انعقاد تفاهم نامه در جهت ساخت و اتمام پروژه های عمرانی دانشکده داشتند .

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست