تصویر لودر

بازدید دکتر عباس مهدیزاده مدیر کل محترم دفتر راهبری و پایش امور استان های سازمان غذا و دارو از مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی





به گزارش روابط عمومی مدیریت غذا و دارو اسدآباد؛ دکتر عباس مهدیزاده مدیر کل محترم دفتر راهبری و پایش امور استان های سازمان غذا و دارو به همراه مهندس حجت الله کمکی؛ مدیر غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد بازدید کردند.

 طی این بازدید که به منظور پایش عملکرد و بررسی چالش ها و مشکلات این مدیریت صورت گرفت؛ دکتر مهدیزاده به صورت چهره به چهره با کلیه پرسنل این مدیریت گفت و گو کرد و در جریان کم و کیف و چگونگی اجرای برنامه های این مدیریت قرار گرفت.

 پس از این بازدید؛ دکتر مهدی زاده و مهندس کمکی در معیت دکتر رسول اسدی منش مدیر غذا و دارو و جمعی از پرسنل این مدیریت؛ با دکتر عزتی رئیس دانشکده،مهندس صادق نجفی فاتح معاون توسعه واحمدی پناه رئیس بودجه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دیدار و در خصوص چالش ها و مسائل پیش روی این مدیریت گفت و گو کردند.

 در حاشیه این نشست که در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد؛ دکتر سمانه فرجی کفشگری کارشناس مواد خوراکی آشامیدنی و مسئول روابط عمومی این مدیریت؛ گزارشی از اهم اقدامات این مدیریت در سال ۱۴۰۱_۱۴۰۲ ارائه و به بیان چالش ها و مشکلات حوزه های مختلف این مدیریت پرداخت.

 شایان ذکر است دکتر مهدیزاده علی رغم پذیرش وجود چالش ها و مشکلات متعدد این مدیریت؛ از اهتمام جدی کلیه پرسنل این مدیریت در انجام وظایف که موجب کسب رتبه برتر و امتیاز کامل (۱۰۰) در برنامه عملیاتی طی دو سال متوالی گردید اظهار امیدواری کرد و در خصوص پیگیری و حمایت مالی جهت رفع کمبودها و مشکلات این مدیریت قول مساعد داد.

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

 

Loading

فهرست