تصویر لودر

اعلام شرایط ادامه تحصیل کارکنان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد





با عنایت به درخواست تعدادی ازهمکاران محترم مبنی بر اعمال مدرک تحصیلی جدید به استحضار میرساند ادامه تحصیل کارکنان در حال حاضر تابع شرایط مندرج در آیین نامه مهندسی وارزیابی مشاغل ابلاغی فروردین ۱۳۹۷بوده وفقط درصورت رعایت شرایط ذیل امکان اعمال مدرک تحصیلی جدید وجود خواهد داشت.

۱-مدرک تحصیلی اخذشده کارمند در حین خدمت نسبت به مدرک تحصیلی ارائه شده در بدو استخدام تنها برای یک مقطع تحصیلی بالاتر و در صورت موافقت دانشکده قابل پذیرش است.

۲-احتساب مدرک تحصیلی جدید از اختیارات دانشکده می باشد.

۳-رشته ومقطع تحصیلی بالاتر در شرایط احراز شغل مورد تصدی کارمند پیش بینی شده باشد.

۴-سپری شدن حداقل ۵سال از شروع خدمت کارکنان به صورت رسمی و یاپیمانی برای ارائه درخواست ادامه تحصیل به دانشکده الزامی است.

۵-کارمند موظف است قبل از شروع به ادامه ضمن مراجعه به اموراداری واحدخدمتی یا گروه توسعه وتحول اداری ازدارابودن شرایط احراز برای ادامه تحصیل اطمینان یابد.

۶-کارمند قبل شروع به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر موظف است موافقت کتبی مقام مافوق و کمیته مهندسی مشاغل را اخذ نماید.

۷-کارمند موظف است قبل از شروع به ادامه تحصیل درخواست کتبی خودرا به معاونت مربوطه ارائه نماید

۸-اموراداری معاونت مربوطه موظف است تمامی درخواست ها در صورت موافقت با ادامه تحصیل به معاونت توسعه جهت طرح درکمیته مهندسی مشاغل ارسال نماید.

۹-معاونت توسعه پس از بررسی درخواستها در صورت موافقت یا عدم موافقت با ادامه تحصیل ،مراتب را کتبا به معاونت تخصصی(مربوطه)اعلام خواهد نمود.

شایان ذکر است باتوجه به لزوم به رعایت مقررات موجود،به درخواست های خارج از ضوابط فوق ترتیب اثر نداده و مسئولیتی در قبال صدور هرنوع گواهی برای محل تحصیل یا اعمال مدرک تحصیلی جدید به عهده نخواهد داشت.

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

 

Loading

فهرست