تصویر لودر

پیام تبریک ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشکده به مناسبت روز داروساز





دکتر الهه عزتی ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در پیامی روز داروساز راتبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

 پنجم شهریور ماه زادروز مردی بزرگ، اندیشمند، محقق و افتخار تاریخ ایران و اسلام محمدبن زکریای رازی به نام روز بزرگداشت داروساز نامگذاری شده است.

این روز فرصت مناسبی برای ارج نهادن به مسئولیت خطیر و مهم جامعه داروسازان در نظام سلامت کشور در زمینه ارتقای سطح سلامتی و بهبود کیفیت زندگی مردم است.

نتیجه دادن تلاش های بهداشتی و درمانی بدون توجه به نقش دارو و داروساز سخت و شاید غیر ممکن است و در شرایط کنونی جامعه، دوران مدیریت و مقابله با کرونا ویروس و با توجه به هجمه دشمن در جبهه های مختلف از جمله تحریم و تهدید، داروسازان عزیز با عزم مثال زدنی در جهت خودکفایی تولیدات دارویی و عدم نیاز به داروهای خارجی باعث اقتدار کشور و نیز دلگرمی مردم به خدمات سلامت شده اند.

اینجانبان ضمن تبریک روز بزرگداشت مقام داروساز به جامعه داروسازان و داروسازان شاغل در دانشکده و شهرستان ، امیدوارم این عزیزان در سایه ایزد منان، همواره هدف عالی شفابخشی را که فطرت آشنای تمامی انسان هاست، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهند

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست