تصویر لودر

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به مناسبت هفته دفاع مقدس





به گزارش وبدا_اسدآباد،رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد طی پیامی ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 متن پیام دکتر الهه عزتی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

۳۱ شهریورماه، آغاز هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت های جاودانه مردم غیور ایران زمین و فرزندان شریف این آب و خاک است.

بی تردید هفته بزرگداشت “دفاع مقدس” که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفتة دفاع مقدس، از خداوند متعال و روح والای شهیدان کربلا و شهیدان اسلام و ایران، سلامتی، عاقبت به خیری و برکت در زندگی و سودمندی لحظات عمر را برای همگان، به ویژه رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز، خانواده های معززشان، ملت فهیم و دلاور و تمام کسانی که در راه آبادانی و سرافرازی و توسعة ایران گام برمی دارند، مسئلت می‌کنم.

دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

 

Loading

فهرست