تصویر لودر

 پیام تبریک ریاست و اعضای هیأت رئیسه دانشکده بمناسبت فرارسیدن ۲۶شهریور ماه،روز اورژانس و فوریت های پزشکی





دکتر الهه عزتی ریاست و اعضای هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در پیامی فرارسیدن ۲۶شهریور ماه،روز اورژانس و فوریت های پزشکی را تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« روز ۲۶ شهریور ماه، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از زحمات ارزشمند تلاشگران فوریتهای پزشکی و اورژانس که با فعالیت بدون وقفه خود در حیاتی ترین برهه ها بدون هیچ منتی ناجی جان و سلامت شهروندان می شوند.

امروز بیش از هر زمانی اورژانس با زندگی اجتماعی مردم گره خورده است، زیرا نیروهای اورژانس در حساس ترین لحظاتی که ثانیه ها تعیین گر سرنوشت جان انسان ها می شوند، برای خدمت رسانی بر بالین و در کنار بیماران، آسیب دیدگان و انسان های نیازمند به خدمات فوری پزشکی حاضر می شوند.

اکنون که در عرصه جهانی نیاز به نوآوری و ابتکار در بسترهای مختلف خدمات اورژانس بیش از هر زمان حس می شود، خوشبختانه اورژانس کشور با تقویت روحیه و افزایش توان تخصصی نیروهای خود و همچنین از طریق بهره گیری از تکنولوژی های ارتباطی برای درمان های لحظه ای و فوری و بروز رسانی ناوگان انتقال بیمار در عرصه نوآوری و ابتکار پیشگام بوده است.

ارزش زحمات صادقانه و متعهدانه فعالان این عرصه که با به کارگیری مهارت های فنی خود به عنوان سربازان خط مقدم سلامت در راستای کاهش آلام و حفظ حیات همنوعان تلاش می کنند بر هیچکس پوشیده نیست و بدون شک خدمات انسان دوستانه آنان نزد پروردگار نیز بدون اجر نخواهد ماند.

 اینجانبان فرارسیدن ۲۶ شهریور ماه ، روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵ را به تمامی پرسنل شاغل در این حرفه به ویژه همکاران دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد تبریک عرض نموده و از خداوند منان سعادت، سلامت و توفیق روزافزون آنان را خواستاریم.

ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

 

Loading

فهرست