تصویر لودر

 پیام تسلیت ریاست و اعضای هیأت رئیسه دانشکده بمناسبت فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)





دکتر الهه عزتی ریاست و اعضای هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)،شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون این عزیزان می ‌تواند انسان ‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوا را به ما نشان دهد، بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل ‌بیت(ع) است.

۲۸ صفر، سالروز رحلت آخرین فرستاده خدا، اسوه ی اخلاق در جهان، حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت مظلومانه کریم آل طه، دومین امام معصوم، سیدِ جوانان اهل بهشت، صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبی (ع) و ۳۰ صفر روز غمبار سالروز شهادت غریبانه و مظلومانه امام علی بن موسی الرضا (ع) است که بدین جهت در سوگ کوچ این عزیزان جان نشینیم.

رسول گرامی و اهل بیت وی، مظهر تام اسمای الهی و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حق اند. بی شک، راه رستگاری انسان در دو جهان تمسک به اهل ‌بیت معصوم است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان دین اسلام، آدمیان را به سوی عاقبت به خیری در دو عالم سوق می دهد.

اینجانبان فرارسیدن ایام رحلت رحمه للعالمین، پیام آور بزرگ اخلاق، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبرش، کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) و امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را تسلیت عرض کرده، از خداوند سبحان مسئلت داریم تا تاسی از مشی و سیره رسول، حضرت ختمی مرتبت و ائمه معصومین (علیهم السلام) را بیش از پیش نصیب همه مسلمانان و رهروان و عاشقان آل الله بنماید.

ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست