تصویر لودر

پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید





به گزارش وبدا_اسدآباد، دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی دانشجویان عزیز، اساتید و کارکنان دانشکده تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد.

بسمه تعالی

هلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ (زمر)

امروزه ،توسعه پایدار ضامن امنیت، رفاه و آرامش هرکشوری است و راه تحقق چنین خواسته ای از مسیر توسعه و تولید علمی آن کشور میگذرد و مولد آن به تلاش ، همت دانشگاهیان و دانش آموختگانش بستگی دارد.

همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود و در این میان دانشگاه بهترین فرصت برای آموختن، زندگی بهتر و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است.

تقارن مبارک مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس که یاد آور خلق حماسه بزرگ مردانی ازخیل معلمان و شاگردان مکتب ایثار و شهادت است، با تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های با شکوه انقلاب مقدس اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تلاش کنیم تا آرمان های بلند انقلاب اسلامی را با همکاری و همیاری شما جامعه دانشگاهی در محیط مقدس علم و دانش در مسیر رونق و شکوفایی چرخه های تولید علم و دانش و ایجاد دانشگاه تمدن ساز با شتاب بیشتری حرکت کرده و در پرتو سیاست ها و برنامه های دولت اعتدال و تدبیر، آینده ای روشن محقق سازیم.

اینجانب آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست