تصویر لودر

دیدار امام جمعه،مسئولین دانشکده و رئیس بنیاد شهید شهرستان با جانباز سرافراز ۷۰درصد به مناسبت هفته دفاع مقدس





به همت مدیریت روابط عمومی دانشکده و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسئولین دانشکده با جانباز سرافراز سردار خداداد رجبی دیدار کردند.

به گزارش وبدا_اسدآباد، در این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مرتضی موحدی امام جمعه محبوب شهرستان، علوی رئیس بنیاد شهید شهرستان ، دکتر عزتی رئیس دانشکده، دکتر براتی معاون آموزش،تحقیقات و فرهنگی دانشجویی ، مهندس نجفی، رئیس دفتر ریاست دانشکده، شایگان رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشکده،سرکارخانم اصلانی، مدیر دانشجویی فرهنگی دانشکده انجام شد از جانباز سرافراز ۷۰درصد دوران دفاع مقدس قدردانی بعمل آمد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مرتضی موحدی امام جمعه فاضل و دانشمند شهرستان با ابراز ارادت نسبت به خانواده شهدا و جانبازان گفت: استقامت و صلابت خانواده شهدا و جانبازان برای ما مایه امید و دلگرمی است.

در ادامه این دیدار دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران را افتخار و فرصتی مغتنم در مسیر تجدید بیعت در جهت خدمت دانست و افزود: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی انجام داده اند و زندگی و امنیت امروز را مدیون خون شهیدان،جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال جنگ تحمیلی دانستند.

در پایان این دیدار صمیمانه با اهدای لوح تقدیر از سوی ریاست دانشکده از جانباز سرافراز سردار رجبی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست