تصویر لودر

پیام تبریک رییس دانشکده به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)





به گزارش وبدا_اسدآباد، دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد طی پیامی میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه ربیع الاول یاد‌آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز، دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره‌مند ساخت.

فرهنگ وحدت و همدلی و برادری، زمینه‌ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است و نامگذاری هفته وحدت اقدام مدبرانه و عالمانه‌ای بود که توسط حضرت امام خمینی(ره) برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انجام شد و امروز همه ما وظیفه داریم که در راستای هدف بزرگ حضرت امام (ره) تلاش و کوشش نماییم.

اینجانب سالروز ولادت مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم و اعظم حضرت محمد مصطفی(ص)، خلف صالحش امام ‌العارفین صادق آل محمد (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست