تصویر لودر

برگزاری جلسه کارگروه بهداشت، درمان و آموزش شهرستان با حضور ریاست، معاونین، جمعی از مدیران و پزشکان دانشکده و جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان در اتاق ریاست دانشکده





در ابتدای این جلسه دکتر عزتی رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه گزارشی از وضعیت سلامت، بهداشت و درمان شهرستان را ارائه نمودند. و از مسئولین شهرستان علی الخصوص امام جمعه محبوب، فرماندار ساعی و پر تلاش، فرمانده و کارکنان بسیجی مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه قهرمان شهرستان که در این زمینه همکاری خوب و صمیمانه ای با مجموعه دانشکده داشته اند نهایت قدردانی را بعمل آوردند.

در ادامه جلسه جناب سرهنگ شیشیکانی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان نیز ضمن قدردانی از ریاست و اعضای هیأت رئیسه دانشکده در خصوص همکاری های خوب، رضایت بخش و مثمر ثمر مجموعه دانشکده با سپاه شهرستان در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی و اردوهای جهادی در مناطق محروم قدردانی نمودند.

ایشان در ادامه جلسه نیز از عملکرد مثبت و رضایت بخش دانشکده در حوزه های بهداشت، درمان و آموزش شهرستان قدردانی نمودند و بیان نمودند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان همیشه در کنار دانشکده بوده و حمایت خود را به صورت همه جانبه از مجموعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اعلام می نماید.

در ادامه جلسه دکتر براتی، معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده نیز گزارش کاملی از وضعیت بهداشت، درمان و خودکشی شهرستان را ارائه نمودند.

در پایان جلسه هر یک از اعضای حاضر نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست