تصویر لودر

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به مناسبت روز جهانی غذا





دکتر الهه عزتی رئیس دانشکده در پیامی،۲۴ مهرماه (۱۶اکتبر) روز جهانی غذا را به دست اندرکاران حوزه غذا تبریک گفت.

متن پیام رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به مناسبت روز جهانی غذا بدین شرح است

همه ساله ۱۶ اکتبر بمناسبت سالروز تاسیس سازمان جهانی فائو بعنوان روز جهانی غذا گرامی داشته شده و این روز، ما را به تفکر در خصوص وضعیت تغذیه، گرسنگی، کمبود منابع غذایی در جوامع بشری، امنیت و سلامت غذا، بحران های پیش رو و نقشی که از منظر وظائف انسانی، اخلاقی و حرفه ای بر عهده ماست وادار می سازد.

غذا یکی از مهم‌ترین نیازهای بشری است که عوارض ناشی از ناایمن بودن آن علاوه بر اثرات مخرب بر جسم و روان افراد جامعه، موجب تحمیل هزینه‌های قابل‌ توجهی می‌گردد که موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را نیز تحت ‌الشعاع قرار می‌دهد ، تدوین سیاست های غذایی یکی از پیش شرط های تامین امنیت غذایی است. امنیت غذایی به عنوان دسترسی مستمر تمام افراد یک جامعه در تمام اوقات به غذایی کافی به منظور یک زندگی سالم و فعال میباشد که همواره مورد توجه متولیان امور بوده و هست.

اینجانب ضمن توجه دادن و آگاه‌سازی مردم و جوامع به آسیب های موجود، از تلاشها و خدمات بی شائبه و روزافزون جمع خستگی ناپذیر فعالان و دست اندرکاران حوزه تامین، تولید، توزیع و نظارت بر غذای سالم و همه همکاران حوزه غذا و تغذیه در سراسر میهن عزیز اسلامی تقدیر نموده و برای همه این عزیزان در دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور که با روحیه جهادی، کیفیت و سلامت را به مردم خود عرضه می دارند، از درگاه ایزد منان، بهترین ها را آرزو می نمایم

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست