تصویر لودر

 برگزاری نشست با مدیر کل خیرین وزارت متبوع و معاونت استان های مجمع خیرین سلامت کشور





در سری دوم از نشست های کشوری از طریق هماهنگی حوزه خیرین سلامت دانشکده علوم پزشکی ، دکتر قاسم طهماسبی چاللو سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، فرهاد هادی کبیر مدیر بیمارستان حضرت قائم(عج) و سرکار خانم قبادی فروزان بعنوان کارشناس حوزه سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشکده علوم پزشکی حضور داشتند .

در نشست با مهندس محمد جواد حیدری پور ، مدیر کل خیرین سلامت وزارت متبوع ، پیرو حضور ایشان در شهرستان اسدآباد در مرداد ماه ۱۴۰۲ از مسائل و مشکلات حوزه درمان بالاخص مشکلات بیمارستان قائم (عج) برای بار دیگر بحث و گفتگو شد این در حالیست که دکتر طهماسبی اشاره کرد خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر و تامین نیازهای درمانی مردم نیازمند توجه مسئولین می باشد در حالیکه ما انتظار داریم خیرین حوزه سلامت نیز از طرف اداره کل خیرین در این میان سوق داده شوند تا با حمایت های خیرین در کنار بدنه دولت بتوانیم موانع موجود را مرتفع و بهترین خدمات را به مردم این شهرستان و مراجعین از سایر شهر های اطراف داشته باشیم .

در ادامه مهندس حیدری پور اشاره کرد با توجه به مشاهدات و اطلاعات کسب شده از وضعیت پروژه های نیمه تمام و پروژ ه های لازم الاحداث در شهرستان اسدآباد ، ما در حال رای زنی با چندین خیر کشوری می باشیم که بتوانیم از طریق جلب حمایت های ایشان قسمتی از نیازمند ی های حوزه سلامت این شهرستان را مرتفع نماییم . امید که بزودی این اتفاق در شهرستان اسدآباد حادث شود .

طی دومین نشست با دکتر اسماعیل غنییان ، معاونت امور استانها در مجمع خیرین کشور و نماینده دکتر حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور در این نشست، دکتر طهماسبی و فرهاد هادی کبیر از نیازمند ی های حوزه بیمارستانی بالاخص ضرورت رفع مشکلات اتاق عمل ، بهبود وضعیت CCu و سایر بخش های بیمارستانی صحبت کرده و اشاره داشتند متاسفانه کمبود و نبود اعتبارات دولتی تا کنون نتواسته این مشکلات رامرتفع نماید این در حالیست که ما نیازمند حضور و همراهی خیرین سلامت در این میان می باشیم .

در ادامه دکتر غنییان آمار و اطلاعاتی در خصوص نحوه مشارکت خیرین در حوزه سلامت از طریق کلیه شعبات مجمع خیرین سلامت در سراسر کشور خبر داد و افزود انتظار می رود که با وجود مجمع خیرین سلامت در استان همدان و بالاخص در شهرستان اسدآباد در ابتدا حمایت از دانشکده علوم پزشکی در راستای رفع نیازهای مذکور از طریق این مجامع پیگیری شود. هرچند ایشان اضافه کرد بی شک توجه به مسائل و مشکلات حوزه سلامت در سراسر کشور با هدف ارائه خدمات عادلانه در حوزه سلامت در اولویت کاری این مجمع بوده و ما تلاش خواهیم کرد با جلب نظر خیرین ، اقداماتی در راستای رفع نیازهای حوزه درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد داشته باشیم .

لازم بذکر است طی هر دو نشست ، کارشناس حوزه سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت از وضعیت حمایت های خیرین حوزه سلامت شهرستان گزارشاتی ارائه نمود .

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست