تصویر لودر

مصاحبه دکتر اسدی منش مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با خبرنگار آوای سید جمال

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه به منظور دسترسی بیشتر مردم به دارو دو باب داروخانه در سطح این شهر راه‌اندازی می‌شود، گفت: این شهرستان برای سرمایه‌گذاری در خصوص تولید دارو، سرم و تجهیزات پزشکی ظرفیتی خوبی را داراست و نیاز به وجود سرمایه‌گذار دارد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت غذا و دارو اسدآباد و به نقل از آوای سید جمال، رسول اسدی‌منش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از پیگیری تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی آزمایشگاه و ساختمان غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: در ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های سطح کشور، از رتبه B کشور در سال ۱۴۰۰ به رتبه A ارتقا یعنی اول رده‌بندی قرار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیلی که در شهرستان اسدآباد برای تولید دارو، سرم و تجهیزات پزشکی وجود دارد، گفت: این امر نیاز به مشارکت‌های مردمی در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت دارد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد از افزایش دو باب داروخانه در سطح شهر اسدآباد خبر داد و گفت: این داروخانه‌ها با اخذ مجوز موافقت اصولی به منظور دسترسی بیشتر مردم به دارو ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به نظارت‌های مستمر از داروخانه‌ها، افزود: امتیاز ارزشیابی داروخانه به دلیل رفع نواقص و افزایش امکانات در سطح میانگین بالا رفته است.

اسدی‌منش به حوزه جوانی جمعیت  هم اشاره‌ای کرد و گفت: در این راستا برای تأمین شیر خشک  و تأمین داروهای درمان نازایی درحال تلاش هستیم.

وی افزایش گشت‌های مشترک، برگزاری کارگروه مبارزه با قاچاق، تشدید نظارت‌ها، آموزش دانش‌آموزان در خصوص اهمیت تغذیه و سلامت مواد غذایی، حضور کارشناسان مواد غذایی در مدارس از اقدامات حوزه غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد بوده است.

 

Loading

فهرست