تصویر لودر

آگهی مزایده واگذاری محل و ارائه خدمات دارویی بخش سرپایی بیمارستان قائم (عج)





دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در نظر دارد محل و ارائه خدمات دارویی بیمارستان قائم (عج) را با برگزاری مزایده عمومی و طبق جزئیات مندرج در اسناد مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ( www.setadiran.ir ) و با شماره ثبت مزایده ۵۰۰۲۰۹۱۲۷۵۰۰۰۰۰۹ به صورت الکترونیکی به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از تمامی علاقمندان به شرکت در مزایده دعوت بعمل می آید ضمن مراجعه به آدرس سامانه طبق برنامه زمان بندنی ذیل نسبت به بارگذاری کامل اسناد مزایده اقدام نمایند.

۱. تاریخ انتشار در سامانه ستاد : از تاریخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
۲. تاریخ بازدید : از تاریخ ۲۰/۰۹/۱۴۰۲ لغایت ۲۵/۰۹/۱۴۰۲
۳. مهلت دریافت اسناد مزایده:تا تاریخ ۲۹/۰۹/۱۴۰۲ ساعت ۱۴
۴. مهلت ارسال قیمت پیشنهادی : ۱۹/۰۹/۱۴۰۲ لغایت ۰۹/۱۰/۱۴۰۲ ساعت ۱۴۵. زمان بازگشایی : ۱۰/۱۰/۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح
۶. شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر : ۳۳۱۱۷۴۵۱-۰۸۱
۷. ضمنا رعایت موارد ذیل الزامی است :برگزاری مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ) انجام می شود و تمامی مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت اسناد مزایده بارگذاری اسناد مزایده و تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارائه قیمت پیشنهادی و اطلاع از نتیجه مزایده از طریق سامانه ستاد امکان پذیر می باشد.
۸. تمامی اطلاعات مورد اجاره شامل آگهی، متن قرارداد و شرایط تضمین در برد اعلان عمومی سامانه ستاد (بخش مزایده) قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.
۹. شرکت کنندگان در مزایده لازم است نسخه فیزیکی تضمین شرکت در مزایده (ضمانت نامه بانکی یا فیش واریز وجه نقد) را با شرایط ذکر شده ذیل ، علاوه بر بارگذاری در سامانه، در پاکت الف بصورت مهر و موم شده در موعد مقرر به حراست دانشکده به آدرس میدان امام (ره) تحویل نمایند.
۱۰. بارگذاری تمامی اسناد مزایده شامل ۱- تضمین ۲-آگهی ۳- تمامی صفحات متن قرارداد ۴- کپی کارت ملی ، شناسنامه، کارت پایان خدمت در سامانه ستاد الزامی است.

تضمین : شامل یک طغری ضمانت نامه بانکی به مبلغ ۴۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (به حروف: چهل و دو میلیون ریال ) که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد و دقیقا بنام موضوع مزایده یا ضمانت نامه های صادر شده از موسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۲۱۷۷۷۷۸۴۷۷۰۰۰ نزد بانک ملی کد اقتصادی ۴۱۱۵۵۹۹۶۱۷۳۵ و شناسه ملی ۱۴۰۰۷۰۰۴۴۴۲ و کد پستی ۶۵۴۱۸۴۳۱۸۶ می باشد.

اداره پشتیبانی و رفاهی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآّباد

Loading

فهرست