تصویر لودر

 حضور فرهاد هادی کبیر ، مدیریت بیمارستان حضرت قائم(عج) در جلسه هم اندیشی روحانیون و طلاب در دفتر امام جمعه محبوب شهرستان





در این جلسه که با هماهنگی حوزه سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشکده و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صورت پذیرفت، هادی کبیر از خدمات حوزه سلامت و هم چنین مشکلات و چالش های کنونی این حوزه بالاخص در بیمارستان صحبت کرد . هادی کبیر اشاره کرد که بیمارستان حضرت قائم(عج) می تواند علاوه بر ارائه خدمت به همشهریان به سایر بیماران مراجعه کننده از شهرهای اطراف نیز خدمات ارائه نماید این در حالیست که ورود و حضور خیرین به منظور حمایت از حوزه سلامت می تواند در این راستا راهگشا باشد.

 مدیر بیمارستان قائم(عج) در تکمیل اهمیت و ضرورت حضور خیرین در حوزه بهداشت و درمان اضافه کرد، دوران کرونا ، مصداق بارز اهمیت حضور خیرین و گره گشایی از مشکلات حوزه سلامت در آن دوران می باشد. هرچند این حضور در دوره ماقبل و مابعد کرونا نیز وجود داشته و دارد.

 هادی کبیر پس از ارائه گزارشی از وضعیت خدمات دهی در بیمارستان و مشکلات بخش های بیمارستانی از جمله CCU، بخش دیالیز، اتاق عمل و… از روحانیت حاضر درخواست کرد در جمع مردم و در سخنرانی های خود به نمایندگی از جامعه سلامت ، خیرین و واقفین را جهت حمایت های ممکن در این حوزه تشویق نمایند .

مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست