تصویر لودر

افتخاری دیگر برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد





در اقدامی بی نظیر اولین شماره مجله تخصصی انگلیسی زبان Avicenna Journal of Aging and Healthcare دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در حوزه سلامت سالمندان منتشر شد.

سردبیر مجله فوق در گفتگو با وبدای اسدآباد چاپ این مجله در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد را دستاوردی بزرگ برای اعضای هیات علمی، دانشجویان و محققین دانشکده عنوان کرد.

دکتر مجید براتی افزود: با چاپ این مجله فضا و بستر مناسب جهت ارایه آخرین دستاوردهای محقین دانشکده و کشور جهت ارایه مطالب علمی خود به عرصه های علمی دنیا فراهم شده است. موضوعات مورد قبول جهت انتشار در این مجله نیز شامل تشخیص اولیه، سبب شناسی، فاکتورهای خطر، پیشگیری و مداخلات بالینی برای بیماری ها و مدل های ارائه خدمات سلامت برای سالمندان است.

وی با ابراز خرسندی از چاپ اولین شماره این مجله گفت: با عنایت به پیگیری های بعمل آمده توسط ریاست و معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده پروانه انتشار این مجله از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ و از سال ۱۴۰۲ آغاز به کرد و امید است با تلاش و همت کلیه دست اندرکاران و هیات تحریریه مجله آن را بصورت دو فصلنامه و به زبان انگلیسی چاپ و در دسترس محققین قرار دهیم.

لازم به ذکر است این مجله به مدیرمسولی سرکار خانم دکتر الهه عزتی و به سردبیری جناب آقای دکتر مجید براتی و با همکاری شایسته اعضاء هیات علمی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد منتشر می شود

آدرس سایت ajah.asaums.ac.ir

 مدیریت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

 

 

Loading

فهرست