تصویر لودر

دعوت رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برای حضور حداکثری در انتخابات



 



رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با انتشار پیامی مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند، دعوت کرد.

به گزارش وبدا-اسدآباد، متن پیام دکتر الهه عزتی به این شرح می‌باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ

قرآن کریم – سوره رعد – آیه ۱۱

مقام معظم رهبری؛

انتخابات هم حق و هم یک تکلیف در نظام مردم سالاردینی می‌باشد.

🔹یازده اسفند روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

🔹این انتخابات مهم در ایران در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد تا صحنه‌ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام، برای مشارکت در سرنوشت خود، به نمایش گذاشته شود.

🔹بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر دانشگاه و دانشگاهیان در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر فرهیخته کشور می‌تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.

🔹ملت مفهیم ایران، روز جمعه گرد هم می‌آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و ان‌شاء الله با حضور نمایندگان در این دوره مجلس شورای اسلامی، بتوانیم بیش از پیش به آرمان‌های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.

🔹اینجانب به نوبه خود، از عموم دانشگاهیان عزیز علوم پزشکی اسدآباد، همچنین مردم بزرگوار شهرستان اسدآباد دعوت می‌کنم تا بار دیگر در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور و حداکثری داشته باشد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزند.

🔹امید است منتخبین مردم به مقوله سلامت، توجه ویژه داشته و همراه و همکار خدمتگزاران عرصه سلامت باشند.

دکتر الهه عزتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست