تصویر لودر

مناقصه خرید خدمات نیروهای فوریت پزشکی

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در نظر دارد مناقصه خرید خدمات نیروهای فوریت پزشکی به تعداد ۷  نفر در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شماره ثبت ۲۰۰۲۰۹۱۲۷۵۰۰۰۰۱۰ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل  برگزاری مناقصه  از دریافت  اسناد  مناقصه  تا ارائه  پیشنهاد  مناقصه گران و بازگشایی پاکتها  از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت  قبلی، مراحل  ثبت  نام  در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

زمان انتشار اولین آگهی روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۰۹/۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

  • مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت از روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۰۹/۱۴۰۲  لغایت ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۲ می باشد.
  • مهلت ارائه قیمت های پیشنهادی در سایت از روز یکشنبه مورخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۲ لغایت ساعت ۱۴ روز پنجشنبه مورخ ۳۰/۰۹/۱۴۰۱ می باشد.
  • زمان بازگشایی پاکت ها از طریق سامانه ساعت ۱۱ روز شنبه مورخ ۰۲/۱۰/۱۴۰۲ می باشد
  • تضمین شرکت درمناقصه : یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ  ۲۱۲.۳۸۴  ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اسدآباد (دقیقا بنام موضوع مناقصه ) یا ضمانتنامه های صادر شده از موسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریزی وجه نقد به شماره حساب سپرده ۲۱۷۷۷۷۸۵۸۲۰۰۷ بانک ملی  شعبه اسدآباد و کد اقتصادی ۴۱۱۵۵۹۹۶۱۷۳۵و شناسه ملی۱۴۰۰۷۰۰۴۴۴۲و کد پستی۶۵۴۱۸۴۳۱۸۶ می باشد.
  • متقاضیان لازم است تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت الف سامانه تدارکات الکترونیک دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس اسدآباد میدان امام خمینی (ره) دانشکده علوم پزشکی و خدمات پزشکی اسدآباد به واحد حراست تحویل نمایند.
  • هزینه درج آگهی در روزنامه بر عهده برنده مناقصه می باشد.
  • متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اسدآباد میدان امام خمینی (ره) مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی مراجعه یا با شماره تلفن ۰۸۱۳۳۱۱۷۴۵۱ تماس حاصل فرمایند.

 

 امور پشتیبانی و رفاهی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

 

Loading

فهرست