تصویر لودر

پیام تبریک سرپرست مدیریت غذا و دارو به مناسبت روز استاد

✅ به گزارش روابط عمومی اداره غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، دکتر بهاری فر سرپرست مدیریت غذا و دارو به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت استاد مطهری گرامیداشت معلم و استاد پیام تبریک صادر کردند.

در متن این پیام آمده است:

📚 دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با گرامیداشت یاد استاد علم و اخلاق، شهید دکتر مرتضی مطهری فرصتی ارزشمند است برای بزرگداشت و قدردانی از مقام اساتید و معلمان که صادقانه در عرصه ی تعلیم و تربیت تلاش می کنند.

اوراق زرین تاریخ تربیت، سیمای درخشان مربیان نام آوری را بر خود نقش ابدی زده است. آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و امروز شما عزیزان گرامی ادامه ی این نهضت عظیم را بر عهده گرفته اید.

اساتید دانشگاه در شکل دهی نظام علمی و فرهنگی جامعه و نظام سلامت نقشی ماندگار داشته اند و استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی از آن جهت که علاوه بر مسئولیت آموزش و پژوهش، در حیطه سلامت جامعه نیز دارای جایگاهی ویژه بوده اند به واسطه رفع آلام بیماران در درگاه الهی از اجر معنوی نیز برخوردار خواهند بود.

اینجانب گرامیداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم را به همه معلمان و استادان فرهیخته دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تبریک عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه احدیت خواستارم.

Loading

فهرست